Dizajn izložbi

Protreseni MUO
Izložba o potresu u muzeju.
Studeni, 2020 | Dizajn izložbi
Protreseni MUO
Dizajn izložbi klijent Muzej za umjetnost i obrt projekt Izložba o potresu u muzeju. godina 2020

1880. otvorio se Muzej za umjetnost i obrt. Iste godine Zagreb je pogodio veliki potres. 2020. Muzej je slavio 140 godina, a Zagreb je ponovno pogodio veliki potres. 'Protreseni MUO' izložba je o tim potresima i šteti koju su napravili u muzeju. Izložba je postavljena u potresom razrušenim izložbenim dvoranama.

koautorica postava:
Irma Huić

koautorice grafičkog dizajna:
Iva Sindik
Barbara Bjeliš

1880. otvorio se Muzej za umjetnost i obrt. Iste godine Zagreb je pogodio veliki potres. 2020. Muzej je slavio 140 godina, a Zagreb je ponovno pogodio veliki potres. 'Protreseni MUO' izložba je o tim potresima i šteti koju su napravili u muzeju. Izložba je postavljena u potresom razrušenim izložbenim dvoranama.

koautorica postava:
Irma Huić

koautorice grafičkog dizajna:
Iva Sindik
Barbara Bjeliš

Terra Panonica
Stalna izložba u interpretacijskom centru
Lipanj, 2020 | Dizajn izložbi
Terra Panonica
Dizajn izložbi klijent Grad Pleternica projekt Stalna izložba u interpretacijskom centru godina 2020

Terra Panonica je interpetacijski centar u Pleternici realiziran kako bi na moderan i interaktivan način predstavio biljne i životinjske vrste sadašnjosti i davne prošlosti publici Slavonije.

koautorica:
Andrea Sužnjević

arhitektura:
‍Rusan arhitektura d.o.o.

interpretacijski plan stalne izložbe:
‍Muze d.o.o.

IT i multimedijska rješenja:
‍Diversitas IT sustavi d.o.o.

ilustracije:
Mirela Ivanković Bielen, Manuel Šumberac

modeli fosila:
‍Nikola Vrljić

umjetnička instalacija:
‍Miroslav Jagušt

fotografije:
Domagoj Katić

izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1920

Terra Panonica je interpetacijski centar u Pleternici realiziran kako bi na moderan i interaktivan način predstavio biljne i životinjske vrste sadašnjosti i davne prošlosti publici Slavonije.

koautorica:
Andrea Sužnjević

arhitektura:
‍Rusan arhitektura d.o.o.

interpretacijski plan stalne izložbe:
‍Muze d.o.o.

IT i multimedijska rješenja:
‍Diversitas IT sustavi d.o.o.

ilustracije:
Mirela Ivanković Bielen, Manuel Šumberac

modeli fosila:
‍Nikola Vrljić

umjetnička instalacija:
‍Miroslav Jagušt

fotografije:
Domagoj Katić

izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1920

Med dvemi vodami
Grafički dizajn postava posjetiteljskog centra.
Lipanj, 2020 | Dizajn izložbi
Med dvemi vodami
Dizajn izložbi klijent Međimurska priroda projekt Grafički dizajn postava posjetiteljskog centra. godina 2020

Centar za posjetitelje Med dvemi vodami smješten je u staroj zgradi nekadašnje lugarnice, a glavna tema je interpretacija prirode u kojoj se susreću dvije rijeke – Mura i Drava.

Stalna izložba bogata je interaktivnim mehaničkim i multimedijalnim sadržajima te autorskim ilustracijama koje na zanimljiv način prezentiraju prirodne fenomene i kulturnu baštinu Međimurja. Scenografija prostora prikazuje stilizirani krajolik riječnog toka čiji dijelovi imaju funkciju interpretacijskih izložaka te posjetitelja stavljaju u perspektivu šetača na riječnoj obali.

Koautori::
Vedran Kasap, Clinica studio d.o.o.
Dragana Lucija Ratković Aydemir, Muze d.o.o.
Vladimir Končar, Revolucija dizajna d.o.o.
Igor Pauška

Stručni suradnici:
Katarina Perić, Clinica studio d.o.o.
Ozana Ursić, Clinica studio d.o.o.
Zoran Šunjić, Clinica studio d.o.o.
Andrea Sužnjević, Šesnić&Turković
Lea Fujs, Muze d.o.o.
Mirna Draženović, Muze d.o.o.
Mateja Kuka, Muze d.o.o.

Centar za posjetitelje Med dvemi vodami smješten je u staroj zgradi nekadašnje lugarnice, a glavna tema je interpretacija prirode u kojoj se susreću dvije rijeke – Mura i Drava.

Stalna izložba bogata je interaktivnim mehaničkim i multimedijalnim sadržajima te autorskim ilustracijama koje na zanimljiv način prezentiraju prirodne fenomene i kulturnu baštinu Međimurja. Scenografija prostora prikazuje stilizirani krajolik riječnog toka čiji dijelovi imaju funkciju interpretacijskih izložaka te posjetitelja stavljaju u perspektivu šetača na riječnoj obali.

Koautori::
Vedran Kasap, Clinica studio d.o.o.
Dragana Lucija Ratković Aydemir, Muze d.o.o.
Vladimir Končar, Revolucija dizajna d.o.o.
Igor Pauška

Stručni suradnici:
Katarina Perić, Clinica studio d.o.o.
Ozana Ursić, Clinica studio d.o.o.
Zoran Šunjić, Clinica studio d.o.o.
Andrea Sužnjević, Šesnić&Turković
Lea Fujs, Muze d.o.o.
Mirna Draženović, Muze d.o.o.
Mateja Kuka, Muze d.o.o.

Plakati za Klovićeve dvore
Plakati za nekoliko izložbi
Lipanj, 2020 | Plakati, Dizajn izložbi
Plakati za Klovićeve dvore
Plakati, Dizajn izložbi klijent Galerija Klovićevi dvori projekt Plakati za nekoliko izložbi godina 2020

Više godina surađujemo sa Galerijom Klovićevi dvori na projektima privremenih izložbi. Ovdje prikazujemo plakate za nekoliko njih.

koautorica:
Andrea Sužnjević

Više godina surađujemo sa Galerijom Klovićevi dvori na projektima privremenih izložbi. Ovdje prikazujemo plakate za nekoliko njih.

koautorica:
Andrea Sužnjević

Kružna staza Hušnjakovo
dizajn edukativne staze
Kolovoz, 2018 | Signalizacija, Dizajn izložbi
Kružna staza Hušnjakovo
Signalizacija, Dizajn izložbi klijent Zagorje priroda projekt dizajn edukativne staze godina 2018

Interpretacijsko interaktivni elementi staze namijenjeni su prvenstveno posjetiteljima školske dobi. Oblikovani su stilizacijom i interpretacijom oblika iz života neandertalaca. Svaki objekt poziva na interakciju s posjetiteljem kako bi ga motivirali na otkrivanje sadržaja i učenje kroz iskustvo. Posjetitelj kretanjama vlastitog tijela otkriva zanimljivosti pojedine teme te se na taj način potencira važnost prisutva na lokaciji.

koautori:
produkt dizajn: Vedran Kasap i Ozana Ursić
grafički dizajn: Goran Turković , Marko Šesnić, Andrea Sužnjević
interpretacijski plan: Dijana Hršak i Petra Bralić
projekt uređenja staza: Kristina Radelić

suradnici
ilustracije: Andrea Sužnjević
interpretacijki tekstovi: Dubravko Mihanović
geolog: Marijan Kovačić
Muzej krapinskih neandertalaca

fotografije projekta:
Vedran Kasap
Mario Jurina
Petra Bralić

Interpretacijsko interaktivni elementi staze namijenjeni su prvenstveno posjetiteljima školske dobi. Oblikovani su stilizacijom i interpretacijom oblika iz života neandertalaca. Svaki objekt poziva na interakciju s posjetiteljem kako bi ga motivirali na otkrivanje sadržaja i učenje kroz iskustvo. Posjetitelj kretanjama vlastitog tijela otkriva zanimljivosti pojedine teme te se na taj način potencira važnost prisutva na lokaciji.

koautori:
produkt dizajn: Vedran Kasap i Ozana Ursić
grafički dizajn: Goran Turković , Marko Šesnić, Andrea Sužnjević
interpretacijski plan: Dijana Hršak i Petra Bralić
projekt uređenja staza: Kristina Radelić

suradnici
ilustracije: Andrea Sužnjević
interpretacijki tekstovi: Dubravko Mihanović
geolog: Marijan Kovačić
Muzej krapinskih neandertalaca

fotografije projekta:
Vedran Kasap
Mario Jurina
Petra Bralić

Vlaho Bukovac 1/3
Dizajn izložbe Vlahe Bukovca
Siječanj, 2018 | Dizajn izložbi
Vlaho Bukovac 1/3
Dizajn izložbi klijent Galerija Klovićevi dvori projekt Dizajn izložbe Vlahe Bukovca godina 2018

Galerija Klovićevi dvori iz Zagreba i Kuća Bukovac u Cavtatu organizirale su prvu od tri predviđene izložbe o Vlahi Bukovcu. Namjera je kroz tri zasebne izložbe predstaviti tri najznačajnija razdoblja Bukovčeva stvaralaštva: pariško, zagrebačko i praško.

Galerija Klovićevi dvori iz Zagreba i Kuća Bukovac u Cavtatu organizirale su prvu od tri predviđene izložbe o Vlahi Bukovcu. Namjera je kroz tri zasebne izložbe predstaviti tri najznačajnija razdoblja Bukovčeva stvaralaštva: pariško, zagrebačko i praško.

Izazov moderne - Beč - Zagreb oko 1900te
Dizajn izložbe u muzeju Belvedere
Listopad, 2017 | Dizajn izložbi
Izazov moderne - Beč - Zagreb oko 1900te
Dizajn izložbi klijent Galerija Klovićevi dvori projekt Dizajn izložbe u muzeju Belvedere godina 2017

Izazov modernizma, Zagreb i Beč oko 1900-te izložba je Galerije Klovićevi dvori iz Zagreba postavljena u poznatom bečkom muzeju Belvedere. Izložba predstavlja najznačajnija djela hrvatske umjetnosti na prijelazu s 19. na 20. stoljeće. Naš zadatak je bio dizajnirati postav izložbe koja sadržava 130 izložaka te naglasiti poveznice i sličnosti među radovima hrvatskih i bečkih umjetnika. 

Izazov modernizma, Zagreb i Beč oko 1900-te izložba je Galerije Klovićevi dvori iz Zagreba postavljena u poznatom bečkom muzeju Belvedere. Izložba predstavlja najznačajnija djela hrvatske umjetnosti na prijelazu s 19. na 20. stoljeće. Naš zadatak je bio dizajnirati postav izložbe koja sadržava 130 izložaka te naglasiti poveznice i sličnosti među radovima hrvatskih i bečkih umjetnika. 

Finest of Croatia
Vizualni identitet duty free shopa
Listopad, 2017 | Dizajn izložbi
Finest of Croatia
Dizajn izložbi klijent Zračna luka Dubrovnik projekt Vizualni identitet duty free shopa godina 2017

Finest of Croatia je najveći hrvatski duty free shop otvoren u novoj Dubrovačkoj zračnoj luci. U suradnji sa glavnom projektanticom Leom Đurović Ruso, direktoricom ProtoArcha dizajnirali smo vizualni identitet i prostorne grafike.

koautorica:
Iva SIndik

Finest of Croatia je najveći hrvatski duty free shop otvoren u novoj Dubrovačkoj zračnoj luci. U suradnji sa glavnom projektanticom Leom Đurović Ruso, direktoricom ProtoArcha dizajnirali smo vizualni identitet i prostorne grafike.

koautorica:
Iva SIndik

Azulejos
Dizajn izložbe keramičkih pločica
Svibanj, 2017 | Plakati, Dizajn izložbi
Azulejos
Plakati, Dizajn izložbi klijent Muzej za umjetnost i obrt projekt Dizajn izložbe keramičkih pločica godina 2017

Azulejos - umjetnost portugalskih keramičkih pločica izložba je Muzeja za umjetnost i obrt. Izloženo je 11 panoa pločica iz 18. stoljeća koje su ukrašavale hrvatsko veleposlanstvo u Lisabonu.  

koautorica:
Andrea Sužnjević

Azulejos - umjetnost portugalskih keramičkih pločica izložba je Muzeja za umjetnost i obrt. Izloženo je 11 panoa pločica iz 18. stoljeća koje su ukrašavale hrvatsko veleposlanstvo u Lisabonu.  

koautorica:
Andrea Sužnjević

Veličanstveni Vranyczanyjevi
Dizajn izložbe u MUO-u
Lipanj, 2016 | Dizajn izložbi
Veličanstveni Vranyczanyjevi
Dizajn izložbi klijent Muzej za umjetnost i obrt projekt Dizajn izložbe u MUO-u godina 2016

Veličanstveni Vranyczanyjevi ambiciozna je i opsežna izložba koja na 1000 m2 prati više od 600 godina povijesti plemičke obitelji Vrayczany.

Veličanstveni Vranyczanyjevi ambiciozna je i opsežna izložba koja na 1000 m2 prati više od 600 godina povijesti plemičke obitelji Vrayczany.

45 godina Jabuke
Dizajn izložbe 45 godina Jabuke.
Siječanj, 2014 | Dizajn izložbi
45 godina Jabuke
Dizajn izložbi klijent Arheološki muzej u Zagrebu projekt Dizajn izložbe 45 godina Jabuke. godina 2014

Izložba o 45 godina povijesti kluba Jabuka. Klub Jabuka povezuje mnoge generacije i svatko uz njega veže posebne emocije i doživljaje, a mi smo iskoristili činjenicu da se od njegovog otvorenja do danas nije puno promijenilo. Svaka soba u postavu prikazuje vremensko razdoblje te se u svakoj nalazi isti stilizirani šank kako bi se naglasilo da se ljudi mijenjaju, a Jabuka ostaje ista. Kako bi dodatno naglasili karakter kluba, cijela izložba sagrađena je od 540 obojanih gajbi piva. 

suradnici:
Elizabeta Novaković
Marinko Murgić 

Izložba o 45 godina povijesti kluba Jabuka. Klub Jabuka povezuje mnoge generacije i svatko uz njega veže posebne emocije i doživljaje, a mi smo iskoristili činjenicu da se od njegovog otvorenja do danas nije puno promijenilo. Svaka soba u postavu prikazuje vremensko razdoblje te se u svakoj nalazi isti stilizirani šank kako bi se naglasilo da se ljudi mijenjaju, a Jabuka ostaje ista. Kako bi dodatno naglasili karakter kluba, cijela izložba sagrađena je od 540 obojanih gajbi piva. 

suradnici:
Elizabeta Novaković
Marinko Murgić 

i palača i muzej
Dizajn izložbe o povijesti Arheološkog muzeja i Vranyczanyjeve palače
Svibanj, 2013 | Dizajn izložbi
i palača i muzej
Dizajn izložbi klijent Arheološki muzej u Zagrebu projekt Dizajn izložbe o povijesti Arheološkog muzeja i Vranyczanyjeve palače godina 2013

I palača i muzej je izložba Arheološkog muzeja u Zagrebu. Izložba paralelno prati povijest muzeja i povijest palače na Zrinjevcu u kojoj se nalazi od 1945. do danas. Dizajnirali smo izložbu tako da korisnici prate dvije trake, jednu koja prati povijest muzeja i drugu koja prati povijest palače. Početak traka nalazi se na fasadi muzeja i služi kao vrlo upečatljiv prostorni marker. S pročelja zgrade trake ulaze u sâm muzej i vode posjetitelje do izložbenog prostora gdje se razdvajaju u manje konce i dolaze do svakog izloška. Posjetitelji zapravo prolaze kroz izložbu vođeni fizičkom prostornom vremenskom linijom.

koautor: Ivan Veljača

I palača i muzej je izložba Arheološkog muzeja u Zagrebu. Izložba paralelno prati povijest muzeja i povijest palače na Zrinjevcu u kojoj se nalazi od 1945. do danas. Dizajnirali smo izložbu tako da korisnici prate dvije trake, jednu koja prati povijest muzeja i drugu koja prati povijest palače. Početak traka nalazi se na fasadi muzeja i služi kao vrlo upečatljiv prostorni marker. S pročelja zgrade trake ulaze u sâm muzej i vode posjetitelje do izložbenog prostora gdje se razdvajaju u manje konce i dolaze do svakog izloška. Posjetitelji zapravo prolaze kroz izložbu vođeni fizičkom prostornom vremenskom linijom.

koautor: Ivan Veljača

Fabruary
Fabruary je novi hrvatski dizajnerski brand koji je svoje prvo predstavljenje imao na "Danu D".
Fabruary
Dizajn izložbi, Vizualni identiteti klijent Ivan Veljača projekt Fabruary je novi hrvatski dizajnerski brand koji je svoje prvo predstavljenje imao na "Danu D". godina 2010

Industrijski dizajner i scenograf Ivan Veljača pokrenuo je brand pod imenom Fabruary. Zadatak nam je bio dizajnirati vizualni identitet i letke za njegov štand na sajmu Dan-D 2010. U dogovoru s Veljačom napravili smo “ovojnicu” štanda napravljenu od plakata. Plakati su bili perforirani tako da je svaki sadržavao pedesetak letaka. Kako su posjetitelji sajma trgali letke sa “zida”  - sadržaj štanda se otkrivao.

koautor: Ivan Veljača

Industrijski dizajner i scenograf Ivan Veljača pokrenuo je brand pod imenom Fabruary. Zadatak nam je bio dizajnirati vizualni identitet i letke za njegov štand na sajmu Dan-D 2010. U dogovoru s Veljačom napravili smo “ovojnicu” štanda napravljenu od plakata. Plakati su bili perforirani tako da je svaki sadržavao pedesetak letaka. Kako su posjetitelji sajma trgali letke sa “zida”  - sadržaj štanda se otkrivao.

koautor: Ivan Veljača

Kod Cuculića
Dizajn postava izložbe dizajna Vanje Cuculića.
Srpanj, 2010 | Dizajn izložbi
Kod Cuculića
Dizajn izložbi klijent Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Rijeka projekt Dizajn postava izložbe dizajna Vanje Cuculića. godina 2010

Izložba jednog od najboljih hrvatskih grafičkih dizajnera Vanje Cuculića koncipirana je kao parafrazirani dizajnerov stan. Radovi su integrirani u postav koji je podijeljen na prostorije stiliziranog stana kako bi ih se približilo publici i kako bi se naglasila sveprisutnost dizajna u svakodnevnom životu.

nagrade:

  • Rad Dot - Best of the Best Award 2010
  • Orden Sudnjeg dana 2010. 

izložbe:

  • 2010. izložba hrvatskog  dizajna 0910
  • 2012. Zgraf 11
  • 2012. 23rd Biennial of Industrial Design 

zidno slikarstvo:
Stefano Katunar

Izložba jednog od najboljih hrvatskih grafičkih dizajnera Vanje Cuculića koncipirana je kao parafrazirani dizajnerov stan. Radovi su integrirani u postav koji je podijeljen na prostorije stiliziranog stana kako bi ih se približilo publici i kako bi se naglasila sveprisutnost dizajna u svakodnevnom životu.

nagrade:

  • Rad Dot - Best of the Best Award 2010
  • Orden Sudnjeg dana 2010. 

izložbe:

  • 2010. izložba hrvatskog  dizajna 0910
  • 2012. Zgraf 11
  • 2012. 23rd Biennial of Industrial Design 

zidno slikarstvo:
Stefano Katunar

El Shatt
Dizajn izložbe El Shatt Hrvatskog povijesnog muzeja
Rujan, 2007 | Dizajn izložbi, Publikacije
El Shatt
Dizajn izložbi, Publikacije klijent Hrvatski povijesni muzej projekt Dizajn izložbe El Shatt Hrvatskog povijesnog muzeja godina 2007

Izložba El Shatt predstavlja zbjeg Hrvata u egipatsku pustinju tijekom Drugog svjetskog rata. Grafički materijali na izložbi otisnuti su na velikim platnima, te su razapeti na konopima radi jasne asocijacije na šatore u kojima su živjele izbjeglice. Kako bismo čitateljima kataloga što bolje predočili neugodne životne uvjete egipatske pustinje, korice su otisnute na brusnom papiru, tako da već prvi kontakt s njime počinje pričati priču o zbjegu i teškim životnim uvjetima.

nagrada:

  • posebno priznanje Zgraf 10

izložba:

  • 2008. izložba hrvatskog dizajna 0708

knjiga:

  • Hrvatski dizajn danas 

Izložba El Shatt predstavlja zbjeg Hrvata u egipatsku pustinju tijekom Drugog svjetskog rata. Grafički materijali na izložbi otisnuti su na velikim platnima, te su razapeti na konopima radi jasne asocijacije na šatore u kojima su živjele izbjeglice. Kako bismo čitateljima kataloga što bolje predočili neugodne životne uvjete egipatske pustinje, korice su otisnute na brusnom papiru, tako da već prvi kontakt s njime počinje pričati priču o zbjegu i teškim životnim uvjetima.

nagrada:

  • posebno priznanje Zgraf 10

izložba:

  • 2008. izložba hrvatskog dizajna 0708

knjiga:

  • Hrvatski dizajn danas