Vizualni identiteti
Koncept vizualnog identiteta sendvič bara Paninaro baziran je na ideji mjesta okupljanja i uživanja u kvalitetnim paninijima inspiriranim talijanskim schiacciata sendvičima. Stvoreni su dubrovački Paninarci koji izgledom podsjećaju na Dubrovčane i u hodu uživaju u ukusnim sendvičima. Ime je inspirirano supkulturom mladih Talijana 80-ih u Milanu koji su se nalazili ispred talijanskih panini barova i propagirali fast food hranu, skupe marke, aute, synth i uživanje u životu. Projekt je nastao u suradnji sa arhitektonskim uredom Proto-arch koji je bio zadužen za arhitekturu ovog delikatnog prostora unutar dubrovačkih zidina.
koautorica:
Klara Zaher
voditeljica projekta:
Maja Draganić
arhitektura:
Proto-arch
Koncept vizualnog identiteta sendvič bara Paninaro baziran je na ideji mjesta okupljanja i uživanja u kvalitetnim paninijima inspiriranim talijanskim schiacciata sendvičima. Stvoreni su dubrovački Paninarci koji izgledom podsjećaju na Dubrovčane i u hodu uživaju u ukusnim sendvičima. Ime je inspirirano supkulturom mladih Talijana 80-ih u Milanu koji su se nalazili ispred talijanskih panini barova i propagirali fast food hranu, skupe marke, aute, synth i uživanje u životu. Projekt je nastao u suradnji sa arhitektonskim uredom Proto-arch koji je bio zadužen za arhitekturu ovog delikatnog prostora unutar dubrovačkih zidina.
koautorica:
Klara Zaher
voditeljica projekta:
Maja Draganić
arhitektura:
Proto-arch
Kapetanova kuća je legendarni restoran iz Malog Stona poznat po kamenicama i domaćoj kuhinji. Za renovaciju interijera zadužen je dubrovački arhitektonski studio Proto-arch, a uz prostor planiran je i projekt novog vizualnog identiteta. Znak je nastao iz inicjala restorana, slova ‘K’, koje je dizajnirano da podsjeća na profil brkatog kapetana. Kao prateći elementi napravljene su ilustracije morskih plodova.
koautorica:
Klara Zaher
arhitektura:
Proto-arch
Kapetanova kuća je legendarni restoran iz Malog Stona poznat po kamenicama i domaćoj kuhinji. Za renovaciju interijera zadužen je dubrovački arhitektonski studio Proto-arch, a uz prostor planiran je i projekt novog vizualnog identiteta. Znak je nastao iz inicjala restorana, slova ‘K’, koje je dizajnirano da podsjeća na profil brkatog kapetana. Kao prateći elementi napravljene su ilustracije morskih plodova.
koautorica:
Klara Zaher
arhitektura:
Proto-arch
Games Croatia projekt je Hrvatskog audiovizualnog centra za promociju i razvoj hrvatske industrije videoigara na nacionalnoj i svjetskoj razini. Ova inicijativa okuplja ključne dionike hrvatske industrije videoigara. Games Croatia promovira hrvatsku industriju videoigara na sajmovima, susretima i ostalim događajima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Djelovanjem ovog projekta domaći proizvođači videoigara i drugi dionici u hrvatskoj industriji videoigara stječu vidljivost te ih se potiče i podržava u umrežavanju s međunarodnom industrijom videoigara.
koautorica:
Hana Vrca
Games Croatia projekt je Hrvatskog audiovizualnog centra za promociju i razvoj hrvatske industrije videoigara na nacionalnoj i svjetskoj razini. Ova inicijativa okuplja ključne dionike hrvatske industrije videoigara. Games Croatia promovira hrvatsku industriju videoigara na sajmovima, susretima i ostalim događajima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Djelovanjem ovog projekta domaći proizvođači videoigara i drugi dionici u hrvatskoj industriji videoigara stječu vidljivost te ih se potiče i podržava u umrežavanju s međunarodnom industrijom videoigara.
koautorica:
Hana Vrca
Zagrebački solisti najugledniji su hrvatski komorni ansambl osnovan 1953. godine. Održali su preko 4000 koncerata na svim kontinentima te snimili 70tak nosača zvuka.
animator:
Manuel Šumberac
skladatelj:
Dalibor Grubašević
Zagrebački solisti najugledniji su hrvatski komorni ansambl osnovan 1953. godine. Održali su preko 4000 koncerata na svim kontinentima te snimili 70tak nosača zvuka.
animator:
Manuel Šumberac
skladatelj:
Dalibor Grubašević
Zagreb Five je međunarodni malonogomentni turnir za mlade održan u Hrvatskoj
Zagreb Five je međunarodni malonogomentni turnir za mlade održan u Hrvatskoj
Putujuća izložba “Euro na kotačima” poseban je edukativni projekt u sklopu informativne kampanje za zamjenu hrvatske kune eurom koju provode Vlada i Hrvatska narodna banka, uz sufinanciranje Europske unije. Izložba je održana u 27 hrvatskih gradova, a multimedijski sadržaji i 'euro znalci' posjetiteljima su pružili sve relevantne informacije o uvođenju eura kao službene valute.
autori idejnog projekta:
Projektil d.o.o.
Novena d.o.o.
Clinica Studio d.o.o.
Šesnić&Turković d.o.o.
Igor Poturić
autori izvedbenog projekta:
Trotočka d.o.o.
Super Truper Mix d.o.o.
Kadei 360 d.o.o.
Spona digital d.o.o.
Modulee d.o.o.
Hust d.o.o.
fotograf:
Božidar Bengez
Fotografije su intelektualno vlasništvo HNB-a.
Putujuća izložba “Euro na kotačima” poseban je edukativni projekt u sklopu informativne kampanje za zamjenu hrvatske kune eurom koju provode Vlada i Hrvatska narodna banka, uz sufinanciranje Europske unije. Izložba je održana u 27 hrvatskih gradova, a multimedijski sadržaji i 'euro znalci' posjetiteljima su pružili sve relevantne informacije o uvođenju eura kao službene valute.
autori idejnog projekta:
Projektil d.o.o.
Novena d.o.o.
Clinica Studio d.o.o.
Šesnić&Turković d.o.o.
Igor Poturić
autori izvedbenog projekta:
Trotočka d.o.o.
Super Truper Mix d.o.o.
Kadei 360 d.o.o.
Spona digital d.o.o.
Modulee d.o.o.
Hust d.o.o.
fotograf:
Božidar Bengez
Fotografije su intelektualno vlasništvo HNB-a.
U Parku prirode Velebit, podno ulaza u Cerovačke špilje nalazi se novootvoreni posjetiteljsko istraživački centar. Uz centar uređene su pristupne šetnice te staze u špiljama. Naš zadatak bio je projektiranje te naezor izvedbe vizualnog identiteta, signalizacije te interpretacijskih grafika.
koautorica:
Iva Sindik
arhitektura:
Normala d.o.o.
Roman Šilje, arhitekt
Tihana Vučić, arhitektica
Stjepan Smolčić, arhitekt
interpretacijski tekstovi:
Kazimir Miculinić
U Parku prirode Velebit, podno ulaza u Cerovačke špilje nalazi se novootvoreni posjetiteljsko istraživački centar. Uz centar uređene su pristupne šetnice te staze u špiljama. Naš zadatak bio je projektiranje te naezor izvedbe vizualnog identiteta, signalizacije te interpretacijskih grafika.
koautorica:
Iva Sindik
arhitektura:
Normala d.o.o.
Roman Šilje, arhitekt
Tihana Vučić, arhitektica
Stjepan Smolčić, arhitekt
interpretacijski tekstovi:
Kazimir Miculinić
Hard seltzer je novi tip pića na hrvatskom tržištu. Radi se o mineralnog vodi, sa voćnom aromom i 5% alkohola. Grin je prvi craft hard seltzer na našem tržištu. Kako se radi o novom sektoru laganih alkoholnih pića - bilo je važno dizajnom ostaviti dojam o kakvom se piću radi. Ciljna skupina su mladi aktivni ljudi.
Lettering:
Marko Hrastovec
Hard seltzer je novi tip pića na hrvatskom tržištu. Radi se o mineralnog vodi, sa voćnom aromom i 5% alkohola. Grin je prvi craft hard seltzer na našem tržištu. Kako se radi o novom sektoru laganih alkoholnih pića - bilo je važno dizajnom ostaviti dojam o kakvom se piću radi. Ciljna skupina su mladi aktivni ljudi.
Lettering:
Marko Hrastovec
Bio Boutique je mala hrvatska obiteljska kompanija koja je otvorila dućan sa kuriranom ponudom bio kozmetike. Brendove povezuje ideja o strogom odabiru prirodne, organske certificirane kozmetike - bez štetnih sastojaka.
dizajn interijera:
Jana Piacun
fotografije:
PSZ
Bio Boutique je mala hrvatska obiteljska kompanija koja je otvorila dućan sa kuriranom ponudom bio kozmetike. Brendove povezuje ideja o strogom odabiru prirodne, organske certificirane kozmetike - bez štetnih sastojaka.
dizajn interijera:
Jana Piacun
fotografije:
PSZ
Redizajn vizualnog identiteta i ambalaža serije popularnih biljnih lijekova za smirenje.
partneri na projektu:
Star Digital
Redizajn vizualnog identiteta i ambalaža serije popularnih biljnih lijekova za smirenje.
partneri na projektu:
Star Digital
Romb Technologies je tvrtka specijalizirana za razvoj navigacijske tehnologije autonomnih vozila i robota.
koautorica:
Iva Sindik
Romb Technologies je tvrtka specijalizirana za razvoj navigacijske tehnologije autonomnih vozila i robota.
koautorica:
Iva Sindik
Za 140ti rođendan Muzej za umjetnost i obrt poklonio si je novi vizualni identitet. Uz sami vizualni identitet angažirani smo da osmislimo i novi smjer u komunikaciji, signalizaciju, osvježimo interpretaciju u stalnom postavu, osmislimo novu seriju suvenira itd..
tipografija:
Brenner Sans
Nikola Đurek
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1920
Za 140ti rođendan Muzej za umjetnost i obrt poklonio si je novi vizualni identitet. Uz sami vizualni identitet angažirani smo da osmislimo i novi smjer u komunikaciji, signalizaciju, osvježimo interpretaciju u stalnom postavu, osmislimo novu seriju suvenira itd..
tipografija:
Brenner Sans
Nikola Đurek
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1920
Zaklada Marin Čilić organizirala je humanitarni teniski turnir čiji je cilj bio skupiti sredstva za izgradnju multifunkcionalnog sportskog igrališta za djecu u potrebitoj sredini u Hrvatskoj. Akciji su se pridružili brojni poznati hrvatski sportaši poput Luke Modrića i Marija Mandžukića.
suradnik:
Manuel Šumberac
Zaklada Marin Čilić organizirala je humanitarni teniski turnir čiji je cilj bio skupiti sredstva za izgradnju multifunkcionalnog sportskog igrališta za djecu u potrebitoj sredini u Hrvatskoj. Akciji su se pridružili brojni poznati hrvatski sportaši poput Luke Modrića i Marija Mandžukića.
suradnik:
Manuel Šumberac
Golden Stack je slastičarnica u Malagi poznata po ogromnim kaloričnim desertima.
koautorica:
Iva Sindik
dizajn interijera:
Nataša Ivanišević
dizajnirano u sklopu
Pinch of design
Golden Stack je slastičarnica u Malagi poznata po ogromnim kaloričnim desertima.
koautorica:
Iva Sindik
dizajn interijera:
Nataša Ivanišević
dizajnirano u sklopu
Pinch of design
Izone, jedna od najboljih hrvatskih digitalnih agencija, se zbog dotrajalosti postojećeg identiteta i djelomičnog širenja polja djelovanja odlučio na rebranding. Cilj je bio postaviti osnove identiteta korporativno i relativno klasično, a sloganom i ilustracijama naglasiti njihovu opuštenost i kreativnost.
koautorica: Andrea Sužnjević
suradnica: Iva Sindik
Izone, jedna od najboljih hrvatskih digitalnih agencija, se zbog dotrajalosti postojećeg identiteta i djelomičnog širenja polja djelovanja odlučio na rebranding. Cilj je bio postaviti osnove identiteta korporativno i relativno klasično, a sloganom i ilustracijama naglasiti njihovu opuštenost i kreativnost.
koautorica: Andrea Sužnjević
suradnica: Iva Sindik
Dizajn za Orlandovu godinu dobitnik je javnog natječaja. Kao simbol Orlanda, korišten je njegov prepoznaljivi mač u stiliziranom obliku te zastava kao znak obljetničkog slavlja.
Dizajn za Orlandovu godinu dobitnik je javnog natječaja. Kao simbol Orlanda, korišten je njegov prepoznaljivi mač u stiliziranom obliku te zastava kao znak obljetničkog slavlja.
Filmski centar Crne Gore novo je osnovani nacionalni filmski centar. Dizajnom vizualnog ideniteta htio se odmaknuti od klišeiziranih nacionalnih simbola pa su angažirali nas - 'strance'. Mi smo spojili grafizam koji podsjeća na svjetlo projekcije ili filmskog reflektora sa dva trokuta koji izgledaju kao crna brda.
Filmski centar Crne Gore novo je osnovani nacionalni filmski centar. Dizajnom vizualnog ideniteta htio se odmaknuti od klišeiziranih nacionalnih simbola pa su angažirali nas - 'strance'. Mi smo spojili grafizam koji podsjeća na svjetlo projekcije ili filmskog reflektora sa dva trokuta koji izgledaju kao crna brda.
Ideja za vizualni identitet bazirala se na činjenici da u Hrvatskoj gotovo ne postoji kritika dizajna. Manifestacije poput Zagreb Design Weeka, Design Disticta, Zgraf-a, te bijenalne izložbe dizajna izlažu i nagrađuju najbolje dizajnere, ali kritika ipak ne postoji. Novim vizualnim identitetom, koji se bazira na pohvalnoj ‘kvačici’ i negativnom ‘križiću’, želimo ponukati ljude da izraze što im je dobar dizajn, a što loš dizajn. Želimo da se o kvaliteti priča i da šira javnost (kojoj je jako dugo trebalo da nauči što uopče znači pojam ‘dizajn’) nauči razlikovati dobar dizajn od lošeg, te da nauči verbalizirati svoja mišljenja.
koautori:
Zita Nakić
Iva SIndik
Andrea Sužnjević
suradnica na katalogu:
Barbara Bjeliš
fotografije eventa:
Karla Jurić
Matej Jurčević
autorice umjetničke instalacije:
Maja Subotić Šušak
Slavica Farkaš
Ideja za vizualni identitet bazirala se na činjenici da u Hrvatskoj gotovo ne postoji kritika dizajna. Manifestacije poput Zagreb Design Weeka, Design Disticta, Zgraf-a, te bijenalne izložbe dizajna izlažu i nagrađuju najbolje dizajnere, ali kritika ipak ne postoji. Novim vizualnim identitetom, koji se bazira na pohvalnoj ‘kvačici’ i negativnom ‘križiću’, želimo ponukati ljude da izraze što im je dobar dizajn, a što loš dizajn. Želimo da se o kvaliteti priča i da šira javnost (kojoj je jako dugo trebalo da nauči što uopče znači pojam ‘dizajn’) nauči razlikovati dobar dizajn od lošeg, te da nauči verbalizirati svoja mišljenja.
koautori:
Zita Nakić
Iva SIndik
Andrea Sužnjević
suradnica na katalogu:
Barbara Bjeliš
fotografije eventa:
Karla Jurić
Matej Jurčević
autorice umjetničke instalacije:
Maja Subotić Šušak
Slavica Farkaš
IGH je jedna od najvećih i najrenomiranijih domaćih kompanija, specijalizirana za projektiranje, nadzor i znanstvena istraživanja. Na poziv prijatelja iz agencije Senor, u suradnji s njima, dizajnirali smo novi vizualni identitet.
kreativni direktor
Vanja Blumenšajn
kreativni direktor, copywriter
Luka Pervan
junior copywriterica
Zvonimira Milevčić
UX/UI dizajner
Miro Čavar
art direktorica
Iva Sindik
strateška direktorica
Iva Kaligarić
account managers
Danijela Maričević
Irena Lešković
IGH je jedna od najvećih i najrenomiranijih domaćih kompanija, specijalizirana za projektiranje, nadzor i znanstvena istraživanja. Na poziv prijatelja iz agencije Senor, u suradnji s njima, dizajnirali smo novi vizualni identitet.
kreativni direktor
Vanja Blumenšajn
kreativni direktor, copywriter
Luka Pervan
junior copywriterica
Zvonimira Milevčić
UX/UI dizajner
Miro Čavar
art direktorica
Iva Sindik
strateška direktorica
Iva Kaligarić
account managers
Danijela Maričević
Irena Lešković
A pinch of design je suradnja arhitekata, dizajnera interijera, grafičkih dizajnera (nas) i kuhara sa ciljem pružanja kompletne usluge osmišljavanja i dizajniranja ugostiteljskih objekata.
ilustrator:
Tomislav Tomić
A pinch of design je suradnja arhitekata, dizajnera interijera, grafičkih dizajnera (nas) i kuhara sa ciljem pružanja kompletne usluge osmišljavanja i dizajniranja ugostiteljskih objekata.
ilustrator:
Tomislav Tomić
Konavoski dvori su jedan od najpoznatijih konavoskih restorana. Smješteni su na mjestu starog mlina uz rijeku Ljutu nadomak Konavala. Dizajn Konavoskih dvora nastao je unutar projekta redizajniranja vizualnog identiteta ugostiteljskih objekata iz grupacije Esculap Teo.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Konavoski dvori su jedan od najpoznatijih konavoskih restorana. Smješteni su na mjestu starog mlina uz rijeku Ljutu nadomak Konavala. Dizajn Konavoskih dvora nastao je unutar projekta redizajniranja vizualnog identiteta ugostiteljskih objekata iz grupacije Esculap Teo.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Orlando je legendarni bistro na Stradunu, samom centru Dubrovnika. Uz arhitekticu Leu Đurović Ruso dizajnirali smo sve komunikacijske materijale te dali Orlandu novi identitet. Dizajn caffe Orlanda nastao je unutar projekta redizajniranja identiteta ugostiteljskih objekata iz grupacije Esculap Teo.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Orlando je legendarni bistro na Stradunu, samom centru Dubrovnika. Uz arhitekticu Leu Đurović Ruso dizajnirali smo sve komunikacijske materijale te dali Orlandu novi identitet. Dizajn caffe Orlanda nastao je unutar projekta redizajniranja identiteta ugostiteljskih objekata iz grupacije Esculap Teo.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Duck je bistro u centru Zagreba koji nudi vrhunsku hranu po pristupačnim cijenama. Za Duck smo u suradnji sa prijateljima iz agencije Senor dizajnirali vizualni identitet, sve aplikacije identiteta u prostoru te seriju ambalaže za kućna vina.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Duck je bistro u centru Zagreba koji nudi vrhunsku hranu po pristupačnim cijenama. Za Duck smo u suradnji sa prijateljima iz agencije Senor dizajnirali vizualni identitet, sve aplikacije identiteta u prostoru te seriju ambalaže za kućna vina.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Everything works je tvrtka koja se bavi plasmanom i distribucijom arthouse filmova. Samo ime je toliko jako i sugestivno da smo dizajnirali logotip koji samo podupire to značenje imena.
Everything works je tvrtka koja se bavi plasmanom i distribucijom arthouse filmova. Samo ime je toliko jako i sugestivno da smo dizajnirali logotip koji samo podupire to značenje imena.
Proto je poznati i cijenjeni dubrovački riblji restoran utemeljen 1886. godine. 2015. godine dizajnirali smo novi vizualni identitet, a arhitektica Lea Đurović dizajnirala je novi interijer i tako je stogodišnji restoran dobio novi izgled.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
Proto je poznati i cijenjeni dubrovački riblji restoran utemeljen 1886. godine. 2015. godine dizajnirali smo novi vizualni identitet, a arhitektica Lea Đurović dizajnirala je novi interijer i tako je stogodišnji restoran dobio novi izgled.
izložba:
izložba hrvatskog dizajna 1718
2015 dizajnirali smo grupni vizualni identitet ‘Parkovi Hrvatske’. Identitet se sastoji od 19 pojedinačnih vizualnih identiteta za sve parkove prirode i nacionalne parkove i krovnog identiteta ‘Parkovi Hrvatske’. Po našoj slobodnoj procjeni, to je najopsežnije djelo dizajna rađeno za državne institucije u zadnjih 10-tak godina.
koautori Projekta interpretacije i komunikacije prirode u okviru Projekta integracije u EU NATURA 2000:
Dragana Lucija Ratković Aydemir, Muze d.o.o., Zagreb
Vedran Kasap, Clinica studio d.o.o., Zagreb
Igor Pauška, Zagreb
Marko Šesnić, Šesnić&Turković, Zagreb
Goran Turković, Šesnić&Turković, Zagreb
Vladimir Končar, Revolucija dizajna d.o.o., Zagreb
autori identiteta:
Marko Šesnić
Goran Turković
Andrea Sužnjević
autori filma:
produkcija: Eclectica
producentica: Rea Rajčić
montaža: Tomislav Stojanović
direktor fotografije: Ante Cvitanović
animator: Manuel Šumberac
dizajn zvuka: Tihomir Vrbanec
2015 dizajnirali smo grupni vizualni identitet ‘Parkovi Hrvatske’. Identitet se sastoji od 19 pojedinačnih vizualnih identiteta za sve parkove prirode i nacionalne parkove i krovnog identiteta ‘Parkovi Hrvatske’. Po našoj slobodnoj procjeni, to je najopsežnije djelo dizajna rađeno za državne institucije u zadnjih 10-tak godina.
koautori Projekta interpretacije i komunikacije prirode u okviru Projekta integracije u EU NATURA 2000:
Dragana Lucija Ratković Aydemir, Muze d.o.o., Zagreb
Vedran Kasap, Clinica studio d.o.o., Zagreb
Igor Pauška, Zagreb
Marko Šesnić, Šesnić&Turković, Zagreb
Goran Turković, Šesnić&Turković, Zagreb
Vladimir Končar, Revolucija dizajna d.o.o., Zagreb
autori identiteta:
Marko Šesnić
Goran Turković
Andrea Sužnjević
autori filma:
produkcija: Eclectica
producentica: Rea Rajčić
montaža: Tomislav Stojanović
direktor fotografije: Ante Cvitanović
animator: Manuel Šumberac
dizajn zvuka: Tihomir Vrbanec
Eclectica je hrvatska produkcijska i postprodukcijska firma. Cilj Eclectice je predano proizvoditi najrazličitije projekte unutar audiovizualnog medija. Kako nisu fokusirani na jedan filmski rod, jedan televizijski format ili jedan tip namjenskog filma - dizajnirali smo im prilično eklektični vizualni identitet. Logotip ima nebrojeno puno inačica - što oblikovnih, što kolorističkih, što teksturnih, ali uz svu tu raznolikost vrlo se jasno razabire jedinstvenost vizualnog identiteta.
Eclectica je hrvatska produkcijska i postprodukcijska firma. Cilj Eclectice je predano proizvoditi najrazličitije projekte unutar audiovizualnog medija. Kako nisu fokusirani na jedan filmski rod, jedan televizijski format ili jedan tip namjenskog filma - dizajnirali smo im prilično eklektični vizualni identitet. Logotip ima nebrojeno puno inačica - što oblikovnih, što kolorističkih, što teksturnih, ali uz svu tu raznolikost vrlo se jasno razabire jedinstvenost vizualnog identiteta.
Žuta kopiraona je stvarno žuta kućica u kojoj je kopiraonica.
Žuta kopiraona je stvarno žuta kućica u kojoj je kopiraonica.
Fogo je marketinška agencija sa sjedištem u Dubaiju. Ime Fogo je akronim za frazu ‘Fear of going out’, koja u kontekstu marketinške agencije ima prilično ironičan prizvuk. Na temelju tog ironičnog značenja nastao je logotip s periskopom umjesto početnog slova.
Fogo je marketinška agencija sa sjedištem u Dubaiju. Ime Fogo je akronim za frazu ‘Fear of going out’, koja u kontekstu marketinške agencije ima prilično ironičan prizvuk. Na temelju tog ironičnog značenja nastao je logotip s periskopom umjesto početnog slova.
Emma&Nala je hrvatski proizvođač unikatnog, ručno rađenog, ženskog nakita. Angažirali su nas da dizajniramo vizualni identitet branda i ambalažu.
Emma&Nala je hrvatski proizvođač unikatnog, ručno rađenog, ženskog nakita. Angažirali su nas da dizajniramo vizualni identitet branda i ambalažu.
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski napravila je 2016. strategiju promocije za 4 lokalne jedinice na otoku Pagu, a mi smo u sklopu te strategije dizajnirali grupni vizualni identitet za otok Pag, grad Pag, grad Novalju te općine Kolan i Povljana. Grupni vizualni identitet trebao bi pojačati komunikacijsku snagu kompletne turističke ponude otoka Paga jer je Pag (kao velik broj hrvatskih otoka) dovoljno mali da ga prosječan turist može cijelog doživjeti u kratkom vremenu koje provodi na njemu. Cjeloviti projekt grupnog vizualnog identiteta još nije, na žalost, do kraja implementiran, ali neki dijelovi su zaživjeli.
koautor:
Petar Boban
suradnica:
Andrea Sužnjević
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski napravila je 2016. strategiju promocije za 4 lokalne jedinice na otoku Pagu, a mi smo u sklopu te strategije dizajnirali grupni vizualni identitet za otok Pag, grad Pag, grad Novalju te općine Kolan i Povljana. Grupni vizualni identitet trebao bi pojačati komunikacijsku snagu kompletne turističke ponude otoka Paga jer je Pag (kao velik broj hrvatskih otoka) dovoljno mali da ga prosječan turist može cijelog doživjeti u kratkom vremenu koje provodi na njemu. Cjeloviti projekt grupnog vizualnog identiteta još nije, na žalost, do kraja implementiran, ali neki dijelovi su zaživjeli.
koautor:
Petar Boban
suradnica:
Andrea Sužnjević
Bocca Buona je lanac talijanskih restorana u vlasništvu Rezidor Hotel Grupe. Bocca Buona bi se na hrvatski prevelo kao ‘dobra usta’ ili ‘dobar zalogaj’. Koncept restorana je da nudi autohtona talijanska jela po pristupačnim cijenama. Naši kolege iz arhitektonskih studija A&A i OG dizajnirali su interijer, a mi vizualni identitet i prostorne grafike.
koautorica:
Andrea Sužnjević
suradnik:
Manuel Šumberac
dizajn interijera:
A&A / OG
Nataša Ivanišević
Sandra Barcons Planella
Jordi Parcet Comas
Bocca Buona je lanac talijanskih restorana u vlasništvu Rezidor Hotel Grupe. Bocca Buona bi se na hrvatski prevelo kao ‘dobra usta’ ili ‘dobar zalogaj’. Koncept restorana je da nudi autohtona talijanska jela po pristupačnim cijenama. Naši kolege iz arhitektonskih studija A&A i OG dizajnirali su interijer, a mi vizualni identitet i prostorne grafike.
koautorica:
Andrea Sužnjević
suradnik:
Manuel Šumberac
dizajn interijera:
A&A / OG
Nataša Ivanišević
Sandra Barcons Planella
Jordi Parcet Comas
Proto-arch je dubrovački ured koji je osnovala ovlaštena arhitektica Lea Đurović.
koautorica:
Andrea Sužnjević
Proto-arch je dubrovački ured koji je osnovala ovlaštena arhitektica Lea Đurović.
koautorica:
Andrea Sužnjević
Winkel [ˈvɪŋkl̩] na njemačkom jeziku znači kut. U Zagrebu i Zagorju se ‘vinkl’ kaže za pravi kut. Logotip restorana dizajniran je pod nekoliko kutova, a na pravom kutu se koristi gdje god je moguće.
Winkel [ˈvɪŋkl̩] na njemačkom jeziku znači kut. U Zagrebu i Zagorju se ‘vinkl’ kaže za pravi kut. Logotip restorana dizajniran je pod nekoliko kutova, a na pravom kutu se koristi gdje god je moguće.
Grb za malonogometni klub Futsal Dinamo. Grb je po željama morao sadržavati znak kluba Dinamo, a mi smo iskoristili činjenicu o broju igrača koji igraju futsal.
Grb za malonogometni klub Futsal Dinamo. Grb je po željama morao sadržavati znak kluba Dinamo, a mi smo iskoristili činjenicu o broju igrača koji igraju futsal.
Arheologija i arhitektura je španjolsko-hrvatski arhitektonski ured koji se bavi prvenstveno konzervatorskom arhitekturom. Projektiraju obnovu stare zaštićene arhitekture i u nju interpoliraju suvremenu arhitekturu.
izložba:
- 2014. izložba hrvatskog dizajna 1314
Arheologija i arhitektura je španjolsko-hrvatski arhitektonski ured koji se bavi prvenstveno konzervatorskom arhitekturom. Projektiraju obnovu stare zaštićene arhitekture i u nju interpoliraju suvremenu arhitekturu.
izložba:
- 2014. izložba hrvatskog dizajna 1314
Fakat je jedan od najvećih hrvatskih rentala opreme za evente i agencija za organizaciju evenata. Uz vizualni identitet napravili smo seriju ilustracija.
Fakat je jedan od najvećih hrvatskih rentala opreme za evente i agencija za organizaciju evenata. Uz vizualni identitet napravili smo seriju ilustracija.
Kavanica je kafić u Varšavskoj ulici u Zagrebu uređen u stilu starih zagrebačkih kavana. Vlasnicima je osnovna ideja bila pružiti svojim mušterijama ugođaj legendarnih kavana iz vremena kada se na kavu išlo sa cilindrom i u odijelu.
koautor: Marinko Murgić
Kavanica je kafić u Varšavskoj ulici u Zagrebu uređen u stilu starih zagrebačkih kavana. Vlasnicima je osnovna ideja bila pružiti svojim mušterijama ugođaj legendarnih kavana iz vremena kada se na kavu išlo sa cilindrom i u odijelu.
koautor: Marinko Murgić
Sky Office je poslovni kompleks u Zagrebu koji se sastoji od dva ovalna nebodera. Vizualni identitet i signalizacija zasnivaju se na stiliziranom rasteru katova i prozora nebodera na način da se jedan neboder kodira horizontalnim linijama, a drugi vertikalnim. Taj kod je sustavno proveden na sve elemente identiteta; od recepcije do signalizacije. Znak se mijenja ovisno o poziciji na kojoj se nalazi – smještaj nebodera u znaku jednak je vizuri iz koje se promatraju zgrade.
koautori recepcije: Nikica Tabain i Nikola Šimunić
Sky Office je poslovni kompleks u Zagrebu koji se sastoji od dva ovalna nebodera. Vizualni identitet i signalizacija zasnivaju se na stiliziranom rasteru katova i prozora nebodera na način da se jedan neboder kodira horizontalnim linijama, a drugi vertikalnim. Taj kod je sustavno proveden na sve elemente identiteta; od recepcije do signalizacije. Znak se mijenja ovisno o poziciji na kojoj se nalazi – smještaj nebodera u znaku jednak je vizuri iz koje se promatraju zgrade.
koautori recepcije: Nikica Tabain i Nikola Šimunić
2010. osam zemalja jugoistočne Europe odlučilo je zajednički nastupiti na filmskom sajmu Cannes Film festivala i od onda svake godine nastupaju zajedno. Vizualni identitet SEEP-a osmišljen je tako da se glavni znak svake godine mijenja, ali unutar istog grafičkog jezika. Sâm dizajn bazira se na radu Eadwearda Muybridgea, pionira filma koji se bavio fotografiranjem pokreta.
2010. osam zemalja jugoistočne Europe odlučilo je zajednički nastupiti na filmskom sajmu Cannes Film festivala i od onda svake godine nastupaju zajedno. Vizualni identitet SEEP-a osmišljen je tako da se glavni znak svake godine mijenja, ali unutar istog grafičkog jezika. Sâm dizajn bazira se na radu Eadwearda Muybridgea, pionira filma koji se bavio fotografiranjem pokreta.
Adria hotel forum je konferencija o hotelijerstvu koja se po prvi puta održala u Zagrebu. Znak je kombinacija prepoznatljivog simbola prenoćišta i ‘stripovskog oblačića’ koji naglašava da se radi o komunikaciji.
Adria hotel forum je konferencija o hotelijerstvu koja se po prvi puta održala u Zagrebu. Znak je kombinacija prepoznatljivog simbola prenoćišta i ‘stripovskog oblačića’ koji naglašava da se radi o komunikaciji.
Micica su modni dodaci kreativnog dvojca Doris Fatur i Stefana Katunara iz Rijeke. Vizualni identitet čine prepoznatljive ilustracije, koje su jedan od glavnih elemenata Micica nakita, te logotip kojem je dodan rep da bi se i vizualno naglasilo značenje samog imena ‘micica’, naziva od milja za mačku.
izložba:
- 2014. izložba hrvatskog dizajna 1314
Micica su modni dodaci kreativnog dvojca Doris Fatur i Stefana Katunara iz Rijeke. Vizualni identitet čine prepoznatljive ilustracije, koje su jedan od glavnih elemenata Micica nakita, te logotip kojem je dodan rep da bi se i vizualno naglasilo značenje samog imena ‘micica’, naziva od milja za mačku.
izložba:
- 2014. izložba hrvatskog dizajna 1314
Sudnji dan je festival kreativnih komunikacija, odnosno festival dizajna i oglašavanja. Svake godine vizualni identitet i kampanju festivala rade drugi autori, a 2012. jedan od organizatora festivala, Maro Pitarević, pozvao je nas. Kampanju i vizualni identitet bazirali smo na "Kosturku" - vrhovnom sucu sudnjeg dana. Kosturko je ciničan, zločest i primitivan, a njegov karakter i lik provlače se kroz cijelu, vrlo opsežnu, kampanju.
Sudnji dan je festival kreativnih komunikacija, odnosno festival dizajna i oglašavanja. Svake godine vizualni identitet i kampanju festivala rade drugi autori, a 2012. jedan od organizatora festivala, Maro Pitarević, pozvao je nas. Kampanju i vizualni identitet bazirali smo na "Kosturku" - vrhovnom sucu sudnjeg dana. Kosturko je ciničan, zločest i primitivan, a njegov karakter i lik provlače se kroz cijelu, vrlo opsežnu, kampanju.
Memorijalni centar Faust Vrančić na otoku Prviću (Prvić Luka) posebno nam je drag projekt jer smo osim vizualnog identiteta samog centra radili i na dizajnu postava i multimedije u suradnji s Arhitektonskom radionicom Peračić i produkcijskom kućom Kinoteka. Tijekom istraživanja shvatili smo da je Faust Vrančić, osim poznatog padobrana, izumio i veliki broj različitih mlinova, mostova, vjetrenjača itd., te da je bio pravi “homo universalis”. To nam je bila izvrsna polazišna točka za izradu vizualnog identiteta jer smo željeli kroz sva sredstva komunikacije educirati potencijalne posjetitelje o širini Faustova opusa, te ih tako motivirati na dolazak u memorijalni centar.
izložba:
- 2014. izložba hrvatskog dizajna 1314
Memorijalni centar Faust Vrančić na otoku Prviću (Prvić Luka) posebno nam je drag projekt jer smo osim vizualnog identiteta samog centra radili i na dizajnu postava i multimedije u suradnji s Arhitektonskom radionicom Peračić i produkcijskom kućom Kinoteka. Tijekom istraživanja shvatili smo da je Faust Vrančić, osim poznatog padobrana, izumio i veliki broj različitih mlinova, mostova, vjetrenjača itd., te da je bio pravi “homo universalis”. To nam je bila izvrsna polazišna točka za izradu vizualnog identiteta jer smo željeli kroz sva sredstva komunikacije educirati potencijalne posjetitelje o širini Faustova opusa, te ih tako motivirati na dolazak u memorijalni centar.
izložba:
- 2014. izložba hrvatskog dizajna 1314
Ina Expert iz Francuske je 2012. pokrenula projekt očuvanja audiovizualne baštine na Balkanu. Projekt traje nekoliko godina, a konferencije i edukacije sele se iz zemlje u zemlju. Glavni vizual identiteta je inicijalno slovo B “sagrađeno” od stiliziranog starinskog montažnog stola.
Ina Expert iz Francuske je 2012. pokrenula projekt očuvanja audiovizualne baštine na Balkanu. Projekt traje nekoliko godina, a konferencije i edukacije sele se iz zemlje u zemlju. Glavni vizual identiteta je inicijalno slovo B “sagrađeno” od stiliziranog starinskog montažnog stola.
Vizualni identitet za odvjetnički ured Jukopila baziran je na inicijalu koji, uz minimalnu intervenciju, asocira na starinsku vagu - simbol pravde.
Vizualni identitet za odvjetnički ured Jukopila baziran je na inicijalu koji, uz minimalnu intervenciju, asocira na starinsku vagu - simbol pravde.
Kic klub - cafe bar i fotogalerija dio je ponude Kulturno informativnog centra. Kao glavni simbol vizualnog identiteta odabrana je kvačica koju ljubitelji fotografije povezuju sa sušenjem fotografija u laboratoriju. “Kvačica” je nositelj sustava vizualnog identiteta jer ona “drži” sve informacije.
koautor: Marinko Murgić
suradnik: Bojan Drezgić
izložba:
- 2012. izložba hrvatskog dizajna 1112
Kic klub - cafe bar i fotogalerija dio je ponude Kulturno informativnog centra. Kao glavni simbol vizualnog identiteta odabrana je kvačica koju ljubitelji fotografije povezuju sa sušenjem fotografija u laboratoriju. “Kvačica” je nositelj sustava vizualnog identiteta jer ona “drži” sve informacije.
koautor: Marinko Murgić
suradnik: Bojan Drezgić
izložba:
- 2012. izložba hrvatskog dizajna 1112
Festival o pravima djece, nekomercijalni je projekt koji organizira UNICEF. Temeljna misija festivala je skrenuti pažnju javnosti na prava djece.
Festival o pravima djece, nekomercijalni je projekt koji organizira UNICEF. Temeljna misija festivala je skrenuti pažnju javnosti na prava djece.
Poliklinika Milojević je najmodernija anti-aging poliklinika u široj regiji. Djeluje pod vodstvom dr. Nikole Milojevića, jednog od vodećih londonskih stručnjaka u području estetske medicine. Za Polikliniku Milojević radili smo potpuni vizualni identitet, od posjetnice i brošure do signalizacije… Znak poliklinike je spoj slova “m”, kao inicijala, i znaka beskonačnosti budući da su tretmani pomlađivanja glavno područje djelovanja poliklinike. Od njenog osnutka vodimo brigu o svim promotivnim materijalima poliklinike.
programiranje web stranica:
Saša Djačanin (STO2)
Poliklinika Milojević je najmodernija anti-aging poliklinika u široj regiji. Djeluje pod vodstvom dr. Nikole Milojevića, jednog od vodećih londonskih stručnjaka u području estetske medicine. Za Polikliniku Milojević radili smo potpuni vizualni identitet, od posjetnice i brošure do signalizacije… Znak poliklinike je spoj slova “m”, kao inicijala, i znaka beskonačnosti budući da su tretmani pomlađivanja glavno područje djelovanja poliklinike. Od njenog osnutka vodimo brigu o svim promotivnim materijalima poliklinike.
programiranje web stranica:
Saša Djačanin (STO2)
7 in Heaven je projekt filmskih DVD turističkih vodiča. Koncept vodiča je prezentirati turistima najbolje od sadržaja neke regije / grada koji se može doživjeti u standardnih sedam “rajskih” dana turističkog boravka.
7 in Heaven je projekt filmskih DVD turističkih vodiča. Koncept vodiča je prezentirati turistima najbolje od sadržaja neke regije / grada koji se može doživjeti u standardnih sedam “rajskih” dana turističkog boravka.
Industrijski dizajner i scenograf Ivan Veljača pokrenuo je brand pod imenom Fabruary. Zadatak nam je bio dizajnirati vizualni identitet i letke za njegov štand na sajmu Dan-D 2010. U dogovoru s Veljačom napravili smo “ovojnicu” štanda napravljenu od plakata. Plakati su bili perforirani tako da je svaki sadržavao pedesetak letaka. Kako su posjetitelji sajma trgali letke sa “zida” - sadržaj štanda se otkrivao.
koautor: Ivan Veljača
Industrijski dizajner i scenograf Ivan Veljača pokrenuo je brand pod imenom Fabruary. Zadatak nam je bio dizajnirati vizualni identitet i letke za njegov štand na sajmu Dan-D 2010. U dogovoru s Veljačom napravili smo “ovojnicu” štanda napravljenu od plakata. Plakati su bili perforirani tako da je svaki sadržavao pedesetak letaka. Kako su posjetitelji sajma trgali letke sa “zida” - sadržaj štanda se otkrivao.
koautor: Ivan Veljača
Kinoteka je tvrtka za filmsku produkciju. Vlasnik tvrtke je multidisciplinarni umjetnik koji se bavi produkcijom, fotografijom, snimanjem, montažom, dizajnom... Kroz vizualni identitet komunicira se kreativnost tvrtke kao njena najveća vrijednost jer se materijali, umjesto da se tiskaju, rade ručno - uz pomoć šablona i žigova. Izrađeno je nekoliko veličina šablona s logotipom, a sam logotip je dizajniran tako da se može koristiti i negativ i pozitiv šablone. Vlasnik Kinoteke za svaku potrebu radi unikatne korporativne materijale čiji izgled, boje, materijal i veličinu izabire sam.
izložba:
- 2010. izložba hrvatskog dizajna 0910
Kinoteka je tvrtka za filmsku produkciju. Vlasnik tvrtke je multidisciplinarni umjetnik koji se bavi produkcijom, fotografijom, snimanjem, montažom, dizajnom... Kroz vizualni identitet komunicira se kreativnost tvrtke kao njena najveća vrijednost jer se materijali, umjesto da se tiskaju, rade ručno - uz pomoć šablona i žigova. Izrađeno je nekoliko veličina šablona s logotipom, a sam logotip je dizajniran tako da se može koristiti i negativ i pozitiv šablone. Vlasnik Kinoteke za svaku potrebu radi unikatne korporativne materijale čiji izgled, boje, materijal i veličinu izabire sam.
izložba:
- 2010. izložba hrvatskog dizajna 0910
MasMas je produkcijska tvrtka koja se bavi izradom filmova i sadržaja za televiziju. Želja naručitelja bila je da znak bude “muški”, te da ima potpis “film & entertainment”. Iz tih propozicija proizašao je znak koji uspješno komunicira sve navedeno.
MasMas je produkcijska tvrtka koja se bavi izradom filmova i sadržaja za televiziju. Želja naručitelja bila je da znak bude “muški”, te da ima potpis “film & entertainment”. Iz tih propozicija proizašao je znak koji uspješno komunicira sve navedeno.
Georgi Dimitrov advokati jedan je od vodećih odvjetničkih ureda u Makedoniji. Nezadovoljan ponuđenim rješenjima vizualnog identiteta u Makedoniji, Georgi je počeo tražiti dizajnere po inozemstvu i javio se nama. Dizajnirali smo decentni vizualni identitet, primjeren odvjetničkom uredu, koji suptilno komunicira da njegov ured funkcionira kao tim.
programiranje weba: Magić_Marinac
Georgi Dimitrov advokati jedan je od vodećih odvjetničkih ureda u Makedoniji. Nezadovoljan ponuđenim rješenjima vizualnog identiteta u Makedoniji, Georgi je počeo tražiti dizajnere po inozemstvu i javio se nama. Dizajnirali smo decentni vizualni identitet, primjeren odvjetničkom uredu, koji suptilno komunicira da njegov ured funkcionira kao tim.
programiranje weba: Magić_Marinac
Pobjednički rad na natječaju za vizualni identitet Hrvatskog audiovizualnog centra koji smo dobili u suradnji s Vanjom Cuculićem. Znak HAVC-a je shematski prikaz najkorištenijih filmskih formata (4:3, 16:9…) i kvadrata kao vezom s nacionalnim identitetom. Od 2008. godine kontinuirano radimo na osmišljavanju godišnjeg dizajna te promotivnim materijalima HAVC-a.
koautor: Vanja Cuculić
Pobjednički rad na natječaju za vizualni identitet Hrvatskog audiovizualnog centra koji smo dobili u suradnji s Vanjom Cuculićem. Znak HAVC-a je shematski prikaz najkorištenijih filmskih formata (4:3, 16:9…) i kvadrata kao vezom s nacionalnim identitetom. Od 2008. godine kontinuirano radimo na osmišljavanju godišnjeg dizajna te promotivnim materijalima HAVC-a.
koautor: Vanja Cuculić
Muzički salon koncipiran je kao platforma za razvoj i prezentaciju mladih glazbenika koji uključuje ne samo koncerte, nego i glazbene radionice, rezidencije i glazbeno-scenske projekte, eksperimentalni jazz, audiovizualne projekte, glazbene instalacije, future jazz, suvremenu glazbu, post rock, inovacije na području glazbenih instrumenata, istraživanja u zvuku, multiinstrumentaliste, dub, punk, rock, electro,... Cijelu tu gomilu programskih smjernica vizualno smo preveli u - Kuća Glazbe.
suradnici: Dario Dević i Hrvoje Živčić
Muzički salon koncipiran je kao platforma za razvoj i prezentaciju mladih glazbenika koji uključuje ne samo koncerte, nego i glazbene radionice, rezidencije i glazbeno-scenske projekte, eksperimentalni jazz, audiovizualne projekte, glazbene instalacije, future jazz, suvremenu glazbu, post rock, inovacije na području glazbenih instrumenata, istraživanja u zvuku, multiinstrumentaliste, dub, punk, rock, electro,... Cijelu tu gomilu programskih smjernica vizualno smo preveli u - Kuća Glazbe.
suradnici: Dario Dević i Hrvoje Živčić
Skira - architectural lighting design je vodeći hrvatski dizajnerski studio koji projektira rasvjetu integriranu u arhitekturu. Vizualni identitet je baziran na Skirinom dizajnerskom “potpisu” - linijama svjetla integriranim u zidove i stropove.
izložbe:
- 2010. - izložba hrvatskog dizajna 0910
- 2010. - 22nd Biennial of Industrial Design
Skira - architectural lighting design je vodeći hrvatski dizajnerski studio koji projektira rasvjetu integriranu u arhitekturu. Vizualni identitet je baziran na Skirinom dizajnerskom “potpisu” - linijama svjetla integriranim u zidove i stropove.
izložbe:
- 2010. - izložba hrvatskog dizajna 0910
- 2010. - 22nd Biennial of Industrial Design
Pobjednički rad na internom natječaju za vizualni identitet Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta koji smo dobili tijekom studiranja na Studiju dizajna. U suradnji s profesorima, dizajniran je potpuni vizualni identitet s opširnim priručnikom grafičkih standarda.
koautori/mentori: Stipe Brčić, Ivan Doroghy i Nenad Dogan
Pobjednički rad na internom natječaju za vizualni identitet Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta koji smo dobili tijekom studiranja na Studiju dizajna. U suradnji s profesorima, dizajniran je potpuni vizualni identitet s opširnim priručnikom grafičkih standarda.
koautori/mentori: Stipe Brčić, Ivan Doroghy i Nenad Dogan